7ktqlt Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Hei. Har en Passat 1.8t 1999 modell som har begynt å fuske/hakke ved gasspådrag. Har tatt diagnose på den og da kom det opp feil på gasspjeld. Denne har jeg nå skiftet og satt tilbake til grunninstilling, uten at det ble noe bedre. Jeg har også prøvd å frakoble LMM uten hell der også. Er det noen her som har nå gode råd, da jeg sårt trenger bilen kjappest mulig. VW Passat 1.8t 1999 modell - 3B. Motor AEB På forhånd, takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Har du kjørt noe diagnose på bilen vil nok komme opp noe på den? Kan verre LMM som er dårlig på bilen din som gir feil verdier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ktqlt Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ja, kjørte diagnose på den og da kom det opp gasspjeld. Men den er skiftet og stilt tilbake til grunnverdi, så den er det ikke. Ja, jeg skal prøve en annen LMM å se om det funker. Hvis noen har andre erfaringer så gjerne kom med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Det med lmm kan ligge skjult feil som kan verre vanskelig å oppdage. Og pluggene er finne så ikke dem er slitt, dårlig. Bensinfilteret er bra og ikke full av dritt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ktqlt Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Okei. Takk for svar! Skal prøve det med LMM først og eventuelt se over ledningene. Skal også skifte beninfilter da jeg har nytt liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuffet Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Heisann fant du ut av feilen din? eg har samme feil når eg kjøre hardt ca fra 4000-6000 rpm. har ikke fått tatt diagnose test enda pga lure på og kjøpe meg en vag.com diagnosetester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ktqlt Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Hei. Nei, har ikke funnet det ut enda. Har så mye jobb for tiden så skal prøve å se mer på det til neste uke. Skal da ta en ny diagnose og prøve å sette spjeldet tilbake til grunninnsilling. Har nå skiftet gasspjeld og lambdasonde uten at det funket. Skal se over slanger til turbo, samt skjekke ledningene inn til gasspjeldet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuffet Skrevet Juli 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 okie:).men surt og bytte så mye deler uten og fixse problemt da:( håper det orner seg gir meg en oppdatering når du finner ut av det,takk skal du ha godkveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ktqlt Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2015 Ja, det er litt surt. Så jeg håper jeg finner ut av det snart. Oppdatering om hvordan det ender kommer jeg til å poste her, ja. Ha en fortsatt fin kveld du også. Skuffet reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg