kof Skrevet Juni 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Hei Lurer på en liten ting. Jeg har montert coilovers på bilen min, og skal ned på gatebiltreffet på rudskogen om to uker. Statens vegvesen har ikke tid til å godkjenne settet i vognkortet før jeg reiser nedover. Og da lurer jeg litt på hva som skjer hvis jeg blir stoppet der nede. Jeg har TUV papirene, og papirer på hjulstillingskontroll. Lysene er adaptive biXenon, så det skal jo gå greit. Får sikkert beskjed om å vise bilen på vegvesenet, men hvis jeg blir stoppet to ganger samme dag, hva skjer da? Så lenge ikke skiltene ryker så er jeg fornøyd. Ingen problem å vise bilen når jeg kommer tilbake fra treffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Bestill time. Ta med kvittering fra BT at du har bestilt time ;) Blir du stoppet så viser du bare lappen hvor det står at du har fått time ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Ja det går jo an og. Kanskje de ikke er så streng hvis jeg har med lapp fra Bt, TUV papirer og papir på hjulstilling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Legg med papirer fra 4 hjulskontroll, TUV, lyskontroll og timebestllinga hos BT så er du nok safe. Tviler på at de gjør så stor nummer ut av det da. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kof Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Ja det er nok verre biler enn en 2011mod insignia med coilovers på et gatebiltreff hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Ja. Er bilen i god teknisk stand og du har alt på det tørre + papirer i orden + bestilt time så kan du nok kjøre med god samvittighet ;) Er nok heller de som kjører uten skilter, kappa fjærer og slike ting politiet vil dra inn Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg