firelude Skrevet Juni 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2015 Hei folkens ! Pga knekt glødeplugg på min Focus 1.6 TDCI e det nok lettere og fikse dette ved å demontere toppen. Har ikke prøvd med noe verktøy men regner med at dette ikke går med toppen på motoren pga det ikke er plass å arbeide på en ordentlig måte. Dersom jeg velger å demontere toppen , hva trengs for remontering ? Ny toppakning selvfølgelig , hva med boltene ? Det er vel strekkbolter som skal skiftes...andre ting ? Hva med registerreimen...? er det noen innstillinger en bør tenke på ?.. Har mekket bil før men ikke på denne motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Jøss her var det virkelig mye respons , mye folk som har jobbet på disse motorene..Vel vel da hiver jeg meg rundt å flækker av toppen og finner sikkert ut av hva som skal byttes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg