heljo Skrevet Juli 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2015 Reimene er på plass, kjølevifta til motor virkar. Men kondensor vifta på Ac er elektrisk og den vil ikkje starte. Kan vere mange ting som er feilen, so eg tenkte å måle litt,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2015 Om reima er på plass så er det ikke så mange andre feil. Enten så går ikke kompressoren defekt , eller så er den tom for gass. Du har en grønn sikring som går langs kabelen til ac. Som kan ha tatt kvelden se om den får strøm. Så ac vifta går ikke om den er tom for gass eller komresosren ikke går. Har du gass på anlegget da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Juli 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2015 Har gass, kompressoren går, og det kjøler viss eg køyrer med bilen. Men på tomgang skulle eg hatt vifta i gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2015 Har du lest av noen feilkoder på bilen din? kan verre en føler,eller at viften din er defekt er ikke så unormalt det heller at den ryker. Får du spenning inn på vifta er det strøm der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg