Kai Hansen Skrevet Juni 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Starter og alt er normalt på kald motor, men når den er varm vil den ikke starte. noe som har vært borti dette og kan gi meg et tips. Dette virker som det er et elektrisk problem. på pluggen til elektromagneten på dieselpumpa er der 3 ledninger. måler 12 volt på den en 9-11 volt på den andre og 0 volt på den tredje. styres dette av ecm eller et rele? virker ikke som motoren får diesel. noen som har vært borti dette før og kan gi jeg et tips. på forhånd takk. fortvilet toyota eier. Endret August 10, 2015 av Kai Hansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Hansen Skrevet August 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2015 Hei. Nu har æ løyst problemet. Det var startsperren som plaget meg. har fjernet den og nå er bilen nesten som ny:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg