olsole Skrevet Juni 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2015 Hei Har en 2006 touran hvor xenon lysene går opp og ned hele tiden når jeg kjører. Har noen løsning på dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2015 Her er det greit å lese av feilkoder på lysa dine se hva som kommer opp. eventuelt rette opp feilen med diagnosen. Kan verre feil på ballaster. høydejusteringen på bilen som driver og tuller. Hvordan er når du skrur av lysa også på igjen, retter den seg opp igjen da.? Om du bytter fra kjørelys til park så på med kjørelys er samme problemet da og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsole Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2015 Ja jeg prøvde det, men di går opp og ned hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2015 Da bør du nok ta en diagnose på bilen.Så du får ut feilkodene på den. Er nok en elektrisk feil en plass. Du kan prøve å koble ut batteriet på bilen noen timer ta av batteri polene på den. Se om den nullstiler seg etter på det kan hjelpe på litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsole Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2015 Det skal jeg prøve. Takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg