Anmyr Skrevet Juni 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2015 Har som dere kan se på bildet litt problem med varmgang :p bildet tatt etter ca 5 min kjøring. Jeg er helt idiot på motor, derfor poster jeg her. Lavere turtall på tomgang enn normalt (ca 800), en del vibrasjon i motoren og den reagerer ikke stort på gassen. Kan jeg få noen pointers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anmyr Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2015 Flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2015 Glødende eksos? Er dette etter 'normal rolig' kjøring så ta bilen rett til verksted. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anmyr Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2015 Har ikke kjørt noe hardt, nei. Og heller ikke lenge. Men vil helst ha noen forslag på hva som kan fikses, har noen som kan en del som kan hjelpe meg å skru. Er en fattig mann, så flott å kunne gjøre mest selv :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg