VKH Skrevet Mai 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2015 Ubrukte stoler selges. De er ganske trange. Jeg er 180, 74kg og sitter rimelig støpt.Understell følger med, en med vippfunksjon. 6000,-Pris er pr. stk. Ring 93036247 om det skulle være noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2015 Jeg kunne hvert interessert, men jeg gir ikke 12'000,- for to. Gi meg gjerne modellbetegnelse og fabrikat så kan jeg sammenligne pris. Er de FIA godkjent? 4-punkt ser jeg går, men er det hull for 5/6-punkt belter? Hva er total bredde ved skuldre på stolene? Understellet er jeg ikke intr. i, gir du da avslag? De skal evt. inn i en liten bil, så bredden er vesentlig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Da får du først si hva du er villig til å gi, Jeg betalte 8500,- pr. stk. så prisen står i utgangspunktet. Tenkte du med understell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Jeg bruker braketter på siden av setet. Da er jeg ikke intr. Jeg får kjøpt de vasseste setene til Sabelt med FIA 2015 for halvparten. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Det får du gjøre, er villig til å selge de for 5000,- pr.stk. Understellene er jo ment til bruk i gatebiler, med lengdejustering og vipp på den ene. De koster jo nærmere 1000kr. stk de og. og er de laget av kevlar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg