Rudian Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei, Har en Audi a4 Quattro 02/03. Da jeg skulle fra jobb idag så heiset jeg ned vinduet men så blei d en satans lyd når jeg heiset den ned...åsså stoppet vinduet lutt under midten. Hører motoren går men det er bare sånn knaselyder vist dere skjønner va jeg mener? Man hører det veldig godt når jeg prøver å heise vinduet opp igjen..men vinduet beveger seg ikke. måtte ta tak i vinduet mens jeg kjørte den å trekke den opp da kom den litt å litt.. Er det noe som er blitt ødelagt siden den er sånn? Er det noe slik jeg kan ta av innersiden av døren å se? evt link som vises hvordan det gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hevemekanismen som må skiftes. Veldig kjent feil på golf 4, passat, a4 osv. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Som Opldude sier, skjedde på min og. Koster heldigvis ikke så mye med delene, m en du må ha litt mekaniker-erfaring om du skal bytte det sjøl. Er visst et helvete å få av dørpanelet uten å knekke masse klips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Hvor bestiller dere slikt fra? Er de lik på begge sidene me tanke på bestilling fra ebay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 Bestilte min fra NBS, denne http://www.bildeler.no/vindushevemekanisme-elektrisk/audi/a4-8e2-b6/D/2004/AVF/?Vare=24296 Er forskjell på høyre og venstre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg