kirketeig Skrevet Mai 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 Heisann! jeg kjøpte meg nylig en audi a4 b8/8k 09mod, der det ikke var montert AUX-tilkobling under armlenet. Så ikke så tungt på dette og bestilte meg ein OEM-aux tilkobling fra bilkomponenter.no denne typen her; http://www.bilkomponenter.no/products/aux-in-radio-concertsymphony koblet dette opp og gjekk til bilverksted for å få kodet inn AUX som det står på siden til bilkomponenter, dette viste seg ikke å være så lett. fikk slike meldinger som dette... jeg vet ikke om det det radioen som er for gammel eller hva det er? noen som kan hjelpe meg? takker på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 Du må kode den opp til spilleren på bilen får å den til å virke. Hva brukte dere til og kode opp med da? Du må ha vag com får å gjøre dette. Du kan få møller til og gjøre dette får deg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2015 Du må kode den opp til spilleren på bilen får å den til å virke. Hva brukte dere til og kode opp med da? Du må ha vag com får å gjøre dette. Du kan få møller til og gjøre dette får deg og. Var på verksted brukte vcds (vag-com) for å prøve å kode spilleren, fant aux og trykte installer/aktiver kode, men etter dette ble gjort fikk vi opp feilmelding på aux tilkoblingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2015 Høres rart ut kan hende at ikke koden ble lagret. Så den ikke finner aux eller om det er en feil på kabelen du fikk.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2015 Høres rart ut kan hende at ikke koden ble lagret. Så den ikke finner aux eller om det er en feil på kabelen du fikk.? Leste en plass at det kunne verr ledningene i koblingen som var satt i feil rekkefølge, så får prøve å ta det fra hverandre idag og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2015 Prøve å koble om på koblingen, viste seg at det ikke var feilen... Så sitter fortsatt stuck med dette prosjektet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 Har du tatt en ny test med vag com får å se om den koden du la inn på spilleren er der enda og lagret? Virker som kabelen ikke har fått til seg koden du har installert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 Har du tatt en ny test med vag com får å se om den koden du la inn på spilleren er der enda og lagret? Virker som kabelen ikke har fått til seg koden du har installert. sto vertfall kodet lagret når jeg prøvde dette igår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 Da er det nok kabelen som ikke støtter koden. Hør om du kan få bytte inn kabelen og prøve en annen kan verre feil på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirketeig Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2015 ja får ringe dem imorgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg