Shaka_ Skrevet April 25, 2015 Rapporter Share Skrevet April 25, 2015 2006 1,8 Sport. Håper jeg blir nøyd, aldri hatt Volvo før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
savagexs Skrevet April 29, 2015 Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 Hei, tøff bil! Vurderer å kjøpe prikk lik og lurer på om du e fornøyd, hvis du har fått prøvd den skikkelig ut da? Hvordan er den motoren? Nok krefter og sporty nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaka_ Skrevet April 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 Hei! Har ikke fått kjørt no skikkelig tur med'n enda, men er fornøyd foreløpig. Understellet og veigrepet er det ikke noe å utsette på i alle fall. Det står 225-45-17 på bilen min, og det virker veldig bra! Når det gjelder motor så er jeg vant med 2,7 turbo diesel på 125 hk, så det er litt annerledes. Den mangler litt på bånndraget, men ellers funker'n som snus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg