JanÅge82 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Som overskriften sier så lurer jeg på hva innpress jeg må ha for at desse ikke skal subbe når jeg kjører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Hvor subber det da? Mot skjermen eller mot demper/fjær? Subber det mot skjermen må du ha høyere ET enn det du har. Subber det andre vei må du ha lavere ET. Men 215/75 på 15" felg? Er ikke det for stort på en hiace? Kan maks forandre omkretsen med 5% vettu Hva er originale dim på bilen? Edit: Utifra det jeg klarer å finne så er 195/70R15 originale str på bilen. Setter du på 215/75R15 dekk så vil de være 7.3% større enn de originale. Da skjønner jeg at det kan subbe Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge82 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Vet at faren til en kollega av meg kjører på den dimmensjonen. Så tror eomen har rette innpresset så går det fint. Det subber ikke hos han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge82 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 At det er større enn det som er "lovlig" er ikke så nøye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Hvis det subber på din og ikke hans og dere har identisk dekk/felg dim. har han sikkert 4wd eller en annen modell. Uansett, løsningen på subbing er mindre gummi ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge82 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Jeg har ikke kjøpt enda. Er derfor jeg spør. Vil gjerne ha litt større. Han visste ikke innpresset på felgen sin. Derfor spør jeg her om noen vet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 18, 2015 Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 Er du seriøs nå? Hvordan i allverden skal vi kunne vite innpresset på felgene hans? Vi vet ikke om det er org. eller uorg. felger. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge82 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2015 var ikke det jeg mente! Jeg lurer på om noen har prøvd dette på sin bil? Og hvilket innpress de har og om det subber! Ikke mer og ikke mindre! Jeg vurderer og kjøpe nevnte dimensjon, så jeg spør etter andres erfaringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 19, 2015 Rapporter Share Skrevet April 19, 2015 Da foreslår jeg at du begynner å være mer tydelig i både overskrift og start innlegg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanÅge82 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2015 Bare slett tråd! Dette gidder jeg ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg