haaas080695 Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Har en Golf 2 CL med direkteinsprøytning. Skulle starte bilen for ca en uke siden, men biln ville ikke starte. Måtte gi på gass for å få start, og for å hold biln gående. Så etter at jeg hadde kjørt biln inn under tak at biln sote veldig my. Fikk først blårøyk får biln starta å sot. Har gjort full overhaling på motoren i sommer, og biln har kun blitt flyttet litt på, så en del start og stopp. Det hadde også krympet med kjølevæske etter at jeg hadde kjørt biln opp te driftstempratur. Dette er skiftet. Topppakning. Ventiløftere. Register. Vannpumpe. Tennplugger, og pluggkabler. Luftfilter, olje og oljefilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Ser ikke ut som en motor med direkteinnsprut, men som enten forgasser eller monojetronic. Blåøyd kommer som regel av forbrent olje, mest sannsynlig lekkasje ved ventilene, altså lekkasje ved ventiltetningene. Det er helt normalt at nivå på kjølevæske går ned første gangen motor kjøres varm. At den ikke går på tomgang kan skyldes så mangt, sjekk først tenningstidspunkt, falskluft og timing på register. Går motor på alle fire? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.