Gå til innhold

Ang senking Passat 3c 4 motion

Ranger emnet


dagii1993

Anbefalte innlegg

Hei ! skal senke bilen min å da er det spørsmål etter kvalitets sett. Har sett på h&r. vil ha ett sett med justerbar høyde og hardhet. usikker på hva jeg skal kjøpe så jeg spørr inne her om noen har erfaring.  må kunne gjøre settet ganske stift da dekk/ felg ikke er gode venner med hjulbue :)

 

Hva mener folk om dette ???   http://www.billige-senkesett.no/shop/kw-coilover-v2-2863p.html

 

Mvh dag ove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo noe av det bedre da. Kjøpt det samme til min A3. Hørt at man kan få det veldig stivt om man skrur opp trykket på maks 1-winking.gif

 

Men be om tilbud hos bildeler.no 1-winking.gif Kan spare på det. Står en høyere pris på nettsiden, men ber du om tilbud får du det en del billigere. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvaliteten på gjengene er mye bedre enn på billig settene sier dem. Selv har jeg alltid kjørt med billig sett. Aldri hatt noe problem med justeringa der heller. Men det kommer jo helt ann på hvor i landet du kjører, hvor bilen står (garasje eller ikke) og om du vasker bilen ofte og nøye.

 

Hvordan kvaliteten er? Joda, virker bra på garasje gulvet de :D Ikke fått montert de enda :) Kjørt for få dager siden

 

Et annet alternativ er jo dette da:
http://www.partsandretards.no/understell/justerbare-senkesett/vw/passat-3c/vmaxx-xxtreme

 

Hørt flere si det også kan bli veldig stivt. Du kan jo evt ringe til P&R og høre hvilket sett de anbefaler til mye senk og stiv bil ;) De har god peiling

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer de fleste senkesett, selv de billigste :) Jeg har alltid hatt billige sett og dratt hjula ut til skjermkanten (maks lovlige) Ingen problem det :) 

 

Sånn som her f.eks. Gamle bilen. Audi A6 med justerbart senkesett til 2300kr. Tuningart om jeg husker riktig. Her kjører jeg med 235/35 på 19" felger. Utafor det lovlige på ET (Fra ET45 til ET35). Enda går det bra ;)

 

142893869212704800_resized.jpg?width=192

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår