olga_ Skrevet April 12, 2015 Rapporter Share Skrevet April 12, 2015 Audi a4 2006 b7 Noen som vet hvor jeg kan koble nye lys på tenningen i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buska Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Du kan jo strekke en ny kabel fra batteri og sette en sikkring på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Hva mener du egentlig med 'koble nye lys på tenningen i motorrommet?' ? Er mye mulig at det ligger ledningsnett klar til ekstralys. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Hva mener du egentlig med 'koble nye lys på tenningen i motorrommet?' ? Er mye mulig at det ligger ledningsnett klar til ekstralys. Jeg har monter drl led lys i fangeren. Ønsker at de skal slå seg på med tenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Nå har jeg koblet de nye drl leddlysene på de orginale drl lysene jeg har i lykta. Men jeg ønsker å koble de på parklys og på tenningen slik at jeg bare kan bruke de nye lysene på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Dette kan du programmere med VCDS (fullversjon sådan). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet April 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Dette kan du programmere med VCDS (fullversjon sådan). Ok. Så den tenningsledning er kanskje godt gjemt og vanskelig å lokalisere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Ok. Så den tenningsledning er kanskje godt gjemt og vanskelig å lokalisere? Nei, men prøver å fortelle at dette kan gjøres med noen tastetrykk i stedet for å trekke nye ledninger. Om du skal ha en ny ledning så hent den fra DF på dynamoen, med en diode i serie, så inn på styrestrøm på et nytt rele. Lysene vil da KUN gå på NÅR motor går. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet April 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Nei, men prøver å fortelle at dette kan gjøres med noen tastetrykk i stedet for å trekke nye ledninger. Om du skal ha en ny ledning så hent den fra DF på dynamoen, med en diode i serie, så inn på styrestrøm på et nytt rele. Lysene vil da KUN gå på NÅR motor går. Hvor i motorrommet finner man ledninga (nr.15) som går til tenningslåsen? Gjelder Audi a4 b7 2.0tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olga_ Skrevet April 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2015 Jeg byttet controlmodul til DRL lysene. Nå tennes de når jeg starter motoren. Nå er jeg ikke avhengig av å koble de på tenningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thengs Skrevet Oktober 31, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2019 Hei! er den noen som vet hvor jeg kan hete styresrøm og strøm til relen på en Audi A4 B8 2008-2011 allroad?? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg