ford-mondeo Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Skal skifte høyre frontlykt på min Mondeo sedan 1993-modell. For å klare dette må støtfanger demonteres. Her får jeg problemer, finner ikke ut hvordan støtfangeren er festet og får den dermed ikke demontert. Håper det er noen her på forumet som kan forklare hvordan dette gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Har hatt en støtfanger på Mk1 for mange år siden, og hvis jeg ikke husker feil er det en eller to skruer i hver hjulbue og 4 stk ca på midten av fangeren. De 4 på midten må du under bilen for å finne. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-mondeo Skrevet April 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Takker for svar. Jeg har prøvd i flere timer i kveld uten å få løs støtfangeren. Har fått løsnet ved hjulbuene, men finner ingen skruer under midt på fangeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 9, 2015 Rapporter Share Skrevet April 9, 2015 Forklarte meg dårlig. De går inn/ut bak fangeren, ikke under. Du mellom fanger og radiator for å se de. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-mondeo Skrevet April 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2015 Der var de,ja. Veldig trangt å komme til, men fikk løsnet og skiftet frontlykta. Tusen takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg