ErlendR Skrevet April 7, 2015 Rapporter Share Skrevet April 7, 2015 Hei! Noen her som har manualen til Audi a4 B5 1.8T? 2000mod. Har den selv, men kun på tysk. Hadde vært flott om noen kunne sendt meg som PDF evt. sendt en link til et sted jeg kan få den billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 7, 2015 Rapporter Share Skrevet April 7, 2015 Hvilken manual er det du tenker på? Boka som følger med bilen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendR Skrevet April 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Ja, jeg tenker på den boka som følger med i bilen. Jeg vil bare vite all praktisk informasjon som hvordan stille klokker, skifte radio, osv. Kjekt å ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg