Bil_narkoman Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Denne ideen fikk jeg fra Zein. Dette er min andre mod. så vær snill nå også. Jeg moddet den på en 30 min, så den er sikkert ikke prikkfri. Vær snill. Gi gjerne feedback. Org Mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Teknoharry:D Rar Kia Lyktene ser rare ut.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 ser ut som om det er noe alvorlig gæærnt med frontlyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 det er liksom ment som en slags batmobil. ikke en som man kjører ute med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 ikkje det at eg er nåken ekspert, men det ser jo ut som om skyggene og streken på "lyktene" er heilt forskjellig fra kvarandre. Men men... ellers ein stilig batmobil:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg