mr.anders Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Gjerne Ford Sierra 87-> med koffertlokk. Alt annet er forøvrig av interesse, men den må fungere. Siter ikke så veldig interessert i ford sierra 87modell og oppover med koffertlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har en opel ascona c 1.6s luxus. den er kjørbar og eu godkjent til 06. liten frontskade og rust følger med, veiavgiften er også betalt, dum som jeg var. vil vertfall ha veiavgiften og vrakpanten, men skal vi si 7 eller 8 tusen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Skal selge min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.anders Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by mono Har en opel ascona c 1.6s luxus. den er kjørbar og eu godkjent til 06. liten frontskade og rust følger med, veiavgiften er også betalt, dum som jeg var. vil vertfall ha veiavgiften og vrakpanten, men skal vi si 7 eller 8 tusen? Bilde? Siter ikke så veldig interessert i ford sierra 87modell og oppover med koffertlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.anders Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by NaitS Skal selge min bil Feil prisklasse dessverre. Siter ikke så veldig interessert i ford sierra 87modell og oppover med koffertlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=32402 dekal er fjernet nå, ser penere ut bakfra :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astraf Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har en Ascona C 83 modell som du kan få kjøpt, EU godkjent til oktober 2006. Veiavgift betalt. Det er ikke mye rust på bilen. Det sitter en 1,6 liter motor i den, som ikke bruker som bruker så enormt med olje. Kan også få med en 2 liters omega motor. Selges kr 7000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har en sølvfarga 88-modell Sierra 2.0 ståandes i garasjen som det muligens er aktuelt å selge. Bilen har stått avskilta i over eit år grunna knekt fjærbein, men ellers er bilen i god stand. Lite rust. Må inn på eu-kontroll før evt. registrering. Dette er kombi, så det er kanskje utanfor det du er intressert i? Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg