Tut-tut Skrevet Mars 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2015 Her om dagen kjørte jeg poden rundt på flaskeinnsamling for idrettslaget. Og posene med flasker ble jo selvsagt lempa inn bak. Det merkelige var at når han skulle åpne bakluka, så gikk ikke det hvis jeg satt i førersetet. Men om jeg satte døra mi på gløtt, så åpnet bakluka seg som vanlig. Den åpnet seg også helt uten problem om jeg ikke satt i førersetet og førerdøren var lukket. Er dette en feil eller en noe som skal skje?Tenker jo at det kan være en sikkerhetsfunksjon, slik at ikke noen kommer seg inn i bilen for å rane oss?Men heller likevel mest mot at det er det elektriske som leker seg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 Dette er normalt er en sikkerhet på luka så du ikke skal kunne åpne når bilen er i fart står parkert med motoren er i gang. Også at lande røvere ikke skal ta seg inn i bilen bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tut-tut Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2015 Sikkerhetsfunksjon altså. Grei skuring det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet April 8, 2015 Rapporter Share Skrevet April 8, 2015 Jepp har dette på vår sharan, jævlig irriterende egentlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tut-tut Skrevet April 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2015 Takk for alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg