Fuskinga Skrevet Mars 10, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2015 Heisann. Har et problem med min 2004 VW Touran. Først og fremst fikk jeg en feilkode på G28 sensoren (veivakselsensoren). Byttet denne sensoren og bilen funket fint i 2 uker, før problemet kom opp igjen, fusket og var tungstartet, glødelampen blinket hele tiden. Feilkoden var fortsatt G28. Jeg fant ikke ut av problemet, og bestemte meg for å bytte sensoren igjen. Dette funket ikke denne gangen, og problemet er ikke fikset. Noen som har idè på hva jeg kan gjøre ? Er en 1.9tdi hvis det har noe å si. Vil helst ikke ned til den sensoren igjen, da det er forferdelig trangt der nede. Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2015 Det kan ikke være ledningsbrudd et sted kanskje? Jeg hadde lignende problem med EGR på min. Feilen kom og gikk i tide og utide. Fikk feilkode på EGR, og byttet ventilen. Fikk opp samme feilkode, og det viste seg å være ledningsbrudd. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuskinga Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2015 Skal prøve og måle den ledninga og sjekke om den får strøm. Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikr Skrevet Mars 3, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2020 Prøver meg her. Har samme problem med min 2006 mod Touran 1,9tdi. Fant du ut hva årsaken var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg