Sveinsen Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Hvordan nullstiller jeg triptelleren på Connect 2011? ,kjøpt bil uten den rette instruksjonsboken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Husk beskrivende trådtitler Det står nok i instruksjonsboken som følger bilen, men du har ved en resetknapp for odometer ved speedometeret? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsen Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Titler OK .Men håper ikke dette svaret er det som er det vanlige her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2015 Hadde jeg visst svaret på ditt spørsmål så hadde jeg selvsagt fortalt deg det, Ford vet jeg dog lite om Søkte litt på google men får bare opp masse koder man kan lese ut ved å holde inne trip reset knappen. http://lmgtfy.com/?q=ford+connect+odometer+reset&l=1 For 2014-modell: If you have the controls in the steering wheel, just hold down the okay button (left side, center) when viewing the trip odometer. If you go to the screen with all the different views at once (Trip, average mileage, instant mileage etc) and hold the okay button, then all will reset at once. Go left to find the 2nd trip odometer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg