Bildama Skrevet Februar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Hei. Noen som har skifta svinghjul på Audi A4 selv? Tenkte det skulle gå greit, men noen har kommet med mye "skremselspropaganda" til meg, så nå ble jeg noe usikker ja. Er en 1,9 Diesel 2001 modell, og gått 370000,så å sette den på verksted er vel ikke no tema. Har fått esimert pris på 25 000,- :-( Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2015 Har du mer enn grunnleggende skru ferdigheter er ikke dette noe problem. Tar litt tid, og er mye knot hvis du står i garasjen uten løftebukk, men ikke umulig. Hvis du skal bytte svinghjul anbefaler jeg å bytte komplett clutch og utløserlager også med det samme girkassen er av. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg