golf_3 Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Hei alle! Har en Audi A4 B5 1,8TQ Avant 2000 Mod. Det er en bil som er tysk importert. Tittet litt rundt for og prøve og løse tåkelys foran problemet mitt, lite mysterium for meg. Jeg har testet dem og målt dem, men det ser ut til og være ok. Det er rele som er defekt har jeg funnet ut. Det store mysteriumet er at jeg klarer ikke finne noe rele som har de nr som andre forumer og alt av rele jeg har sett på nett er ikke likt. Rele nr jeg har funne er : - 389 - 372 - 370 - 53 - 267 - 387 - 370 - 373 - 382 Hvem er det jeg må bytte ? Hjelp! Mvh Nicolai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Kan være greit å fortelle hva som er feil Men regner med at tåkelysene ikke lyser? Har du lys i bryteren da du trykker på den? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Ja der ser du, er så frustrert at man glemmer og beskrive feilen, når man skal skru de på er det ett lite grønt lys som skal lyse i bryteren, det lyser ikke. Jeg mistenkte feil på den så jeg kjøpte en ny men fortsatt ikke lys. En kompis målte alle kabler til bryteren og det er strøm inn men ikke noe ut. Vi lagde en bypas kobling så strømmen gikk utenom rele og vips det var lys. Derfor mistenker vi nå at det er rele.... Men jeg finner det jo ikke..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Under ved rattet: Sjekk nr7 der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Skal sjekke men jeg mener jeg så ista at det ikke var noen i der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Skal være en oversikt over hvilket rele som styrer hva. Enten bak på et lokk eller i brukerhåndboka f.eks Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_3 Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2015 Skal ta en titt i morgen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg