gjobjo Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Har fått problemer med bakluken på min Touran 2007, klarer ikke å åpne den, hører at det ikke er noe som skjer når jeg trykker på sentrallåsen, er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Mikrobryteren på luka som er defekt. Må vel byttes ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Går det an å åpne den manuelt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Du kan prøve og ta av lokket i trekket. På luka ta et tynt skrujern se om du får noe kontakt med bryteren. du kan også prøve å ta av trekket på bilen. Men er det veldig kaldt der du bor så den ikke bare den har fryst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Ikke noe kaldt i Bergen, 7 plus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 ☺ da er det nok den mikrobryteren som har tatt kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Er det vanskelig å bytte? må vel inn til Møller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2015 Nei ikke så veldig vanskelig får du opp luka så er det fort gjort. Men jeg tror det koster ca 1500 2000 kr Å sette inn bilen på møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Fikk Fixbil til å gjøre jobben, veldig lang ventetid hos Møller, byttet hele håndtaket, kostet 2500 kr med alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Da virker vel alt etter bytte da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjobjo Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Ja, det var den microbryteren som var feilen, alt er ok nå, håper den holder en stund nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Ja den holder nok noe år No ja så da skal du nok få opp luka uten problemer ei stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KORD Skrevet Januar 2 Rapporter Share Skrevet Januar 2 JEG HAR VW TOURAN 2008 SOM JEG KAN IKKE ÅPEN BAKDØR MEN BYTTET LÅSEBAKDØR.DET HJELPE IKKE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg