JvhCossie Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 JA et forslag; Bytt toppakning! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 okok, hvilken av toppakningene skal jeg bytte da, alle som man ser, ell den ved ventilene og sånn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Få noen som har greie på det til å gjøre det du.... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 like greit så jeg ikke ødelegger non ting :P men takk for hjelp så langt ;). og en ting til, veit u hvor jeg kan får tak i turbo til 318i 95mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 da var overoppheting fiksa, var bare tempen ;) men noen som har peiling på hvorfor vifteanlegget blåser varmt når det er varmt, og kaldt når det er kaldt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Fordi utelufta er varm Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzan Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 ja det viste jeg ifra før da, men :P skulle ha ett svar på hva jeg kan gjøre får å fikse det, og hva feilen er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Du har masse som tyder på defekt topppakning, innse det. Men få trykktesta systemet, så ser du om trykket minker, og muligens hvor det forsvinner. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hvem faen er det som lar bilen svive på tomgang i 4 timer..Haha... Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg