Terje Sandersen Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Hei, jeg mister av og til motorkraften (ofte fortiden) på min 2008 modell E 220 CDI 170hk, og da vil ikke automatkassa gire riktig. Jeg må da gire manuelt, som hjelper noe. Skrur jeg av motoren og starten den på nytt, så år det bra en liten stund, så skjer det igjen. Gir jeg for mye gass når dette skjer, så dør nærmest motoren helt ut. Det virker som det er noe elektronisk styrekort etc. Er det noen som kjenner til dette problemet. Tror det ikke har noe med turboen å gjøre, da den ikke vil virke av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2014 høres ut som ventil eller noe som kutter når du slår på teninga så restarter du igjen ventiler og dem går som normal her er det bare å lese ut feil koder på bilen. Da kan du se hva som slår ut? http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg