JohTus Skrevet Desember 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2014 Hei, er ny på forumet og har akkurat kjøpt meg en 83 golf 1,5C. har tenkt på å bygge om til 1,8 16V fra golf2. lurer da på om bremsene fra toer golfen passer over? passer caliper og skiver framme og spindler, skiver og caliper bake? trenger vel også å bytte bremsekraftforsterker og bremsekraftregulator bake slik jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 originale mk1 gti bremser 239mm foran og tromler bak godkjennes ved ombygging, just so you know. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohTus Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 vet at 239x20mm blir godkjent fremme, men jeg trodde det måtte være skiver bak også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild71 Skrevet Januar 1, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2017 Hei..har en golf mk1 og en jetta mk1 begge er fra 1983.....vet jeg kan få godkjent golfen med 1.8 16v ..men er d noen som vet om jeg kan få jetta`n godkjent med 1.8 16v ? ...send meg gjerne en link eller noe som kan bekrefte dette om det går..........Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg