Pesslaad Skrevet November 26, 2014 Rapporter Share Skrevet November 26, 2014 Hei. Har en vw passat 2.0tdi 2007 model med manuell kasse og vil gjerne chippe denne for å få litt mere krefter ved trekking av henger med mye last osv noe som jeg gjør ofte. Er det noen kjente svakheter på disse ved chipping? Jeg blir isåfall å gå får sånn chip du plugger i diagnosestikket å sender nytt program til motorstyringen. Hvor mye får hester/nm får man ved å chippe og hvor burde man handle chip i fra? :) Takker på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 26, 2014 Rapporter Share Skrevet November 26, 2014 Kontakt www.chipsenter.no ;) Du får vel 30-40hk/50-60nm mer på en TDI reprogrammering Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet November 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2014 Kontakt www.chipsenter.no Du får vel 30-40hk/50-60nm mer på en TDI reprogrammering Har snakket med de, og det blir såkalt en powerboks man kobler på bilen, og det er uaktuelt før min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 27, 2014 Rapporter Share Skrevet November 27, 2014 http://ultimo.no/tuning/vw-tuning.htm Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg