turbokano Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hei,kjøpte for tid tilbake 4" boston acoustic frontsett,spiller ikke høyt nok for meg..,så trenger noe som kan spille rent å pent å høyt,hva har jeg av valg her? synes 4" er lite og skulle gjerne hatt et større frontsett,men oppi dashen er det ikke plass til større,finns det no kick panel eller noe til denne,eller kanskje noen andre tips? mvh geir Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 sjekk macrom extreme 4.0 på http://www.bilstereospesialisten.no Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg lagde denne lille saken her, i en Audi Coupe, for en liten stund siden. Der sitter det Focal 165V2... Funker det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Bisarre Jeg lagde denne lille saken her, i en Audi Coupe, for en liten stund siden. Der sitter det Focal 165V2... Funker det. :) syns du skal lage en slik tass i mdf til bilen min og! har sedan jeg da.... PRIS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 For å få til det, trenger jeg dørsidene... Ellers må du knote selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Pm shoppen har mange ferdiglagde dørpaneler. Våler radio og Tv solgte hvertfall de før. Bra passform. Hvis det er som på Audi 80 B4 så er dekselet over høytaleren på dashbordet veldig tett. Så hvis du fjerner det eller lager nytt så hjelper det på. Diskanten passer ofte i luftehullet på dashbordet. Med 6.5" i døra eller i kickpanel 4" på dashbordet og diskant så skulle det spille høyt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg