Treland123 Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Hei. Har en 1999 Bmw e46 320D. Mens jeg kjører med bilen så kan den plutselig begynne å hoste og deretter slukne helt.. så har jeg nødt til å vente i ca. 1-2min til bilen vil starte igjen. Dette skjer somregel når bilen er kald. Kommer også en del røyk fra eksos ved pådrag.. Noen som har idè hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 12, 2014 Rapporter Share Skrevet November 12, 2014 Første jeg ville starta med er dieselfilteret. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 pumpen i tanken kan du og sjekke om den går. Siter 92-Opel Vectra 2.0 95-Opel Omega 2.5 TD 97-Opel Omega 2.5 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg