Daniel Johansen Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Hei! Har en Toyota Camry 2.2 XL, 1991mod. Denne har da sentrallås, og lurte på hva som er enkleste og billigste måte å få montert en fjernkontroll til denne? Er det mulig uten å demontere hele bilen? :p Lurte også på det Toyota Emblemet på panseret. Mulig å fjerne det eller bytte det ut med noe uten at det er igjen et hull i panseret? ~ Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Jeg kjøpte en universal kontroll på nettet. Lett å montere. Koblet den inn på sentrallås pumpa + strøm + kvittering på blinklysene. http://www.aliexpress.com/item/Universal-Car-auto-Remote-Central-Lock-Locking-Keyless-Entry-System-with-Remote-Controllers-free-shipping-Wholesale/1026118425.html Ble montert på en A4. Ingen hull eller noe. Koblet meg kun inn på signalkabler inn og ut av pumpa som ligger i baggasjen. Kontroll modulen ligger ved sentrallås pumpa og antenne kabelen ligger opp mot ruta. Så den får bedre rekkevidde på fjernkontrollene Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Er neppe vakuum-sentrallås på denne, det er det stort sett bare på de tyske bilene. Så da tipper jeg fjernstyringen må kobles til i førerdøra eller ved sentral. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Johansen Skrevet November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Er neppe vakuum-sentrallås på denne, det er det stort sett bare på de tyske bilene. Så da tipper jeg fjernstyringen må kobles til i førerdøra eller ved sentral. Hmm, kan nok stemme det. Noe jeg kan gjøre da da? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg