escada Skrevet November 4, 2014 Rapporter Share Skrevet November 4, 2014 Jeg skrudde ut sikringsboksen og håpet jeg med dette kunne få tilgeng til pæra. Den gang ei. Hva er knepet her? Må hele lykteinnsatsen ut? Bilen er en 09 Hiace Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tintman Skrevet November 17, 2014 Rapporter Share Skrevet November 17, 2014 Mener du løsner en skrue på toppen av blinklyset, og dermed kan trekke det framover. Skal være ganske enkel tilgang. Siter Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet November 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2014 Stemmer. Fant ut av det etter hvert. Jeg var på Toyota Asker og spurte, og de ba meg bestille time på verkstedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tintman Skrevet November 18, 2014 Rapporter Share Skrevet November 18, 2014 Tja, med Toyota sine hinsides høye timepriser, så hadde den lyspæra kommet på 4-500 kroner!? Hadde de vært noe til servicebedrift, så hadde de brukt de to minuttene det tar og skifte for deg, og kun tatt betalt for lyspæra. Siter Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet November 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2014 Jeg spurte konkret ved disken om jeg måtte ta ut blinklysglasset for å komme til pæra, men nei, den byttes fra baksiden på vanlig måte fikk jeg høre. Vel var det trangt og vanskelig å komme til ble jeg fortalt så sjøl Toyotas mekanikerne brukte et kvarter til 20 min. for å bytte pæra. Sjøl brukte jeg tre min. når jeg først fant ut at det bare var å løsne ei skrue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tintman Skrevet November 18, 2014 Rapporter Share Skrevet November 18, 2014 Bra det ordnet seg da:-) Det kan vel være med bilmekanikere som i andre yrker; man trenger ikke være interessert i det man holder på med, bare man får betalt... Siter Toyota Hiace 2009 2,5 D4D 4x4, 117Hk, lang type, 250.000 km og snart innkjørt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg