HansRisa Skrevet Oktober 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Har en Golf 1.9TDI med noen gamle jalla coilovers som har rustet fast og har svært lite demping (så lite at motorfestene knakk og motoren gikk i bakken mens jeg kjørte!) Det jeg lurte på var hvilke coilovers jeg burde montere for å få litt en mykere og høyere bil, men likevel ikke se ut som en monstertruck. Setter pris på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe et vanlig senkesett med dempere, f.eks Supersport , AP eller Weitec. Ønsker du justerbart så finner du mengder av de bl.a. hos P&R og senk.no Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansRisa Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hvorfor ikke bare kjøpe et vanlig senkesett med dempere, f.eks Supersport , AP eller Weitec. Ønsker du justerbart så finner du mengder av de bl.a. hos P&R og senk.no Hvis jeg vil ha en mellomting av pinnstivt og normal demping, hva er det beste valget? har en søster som skal øvelseskjøre med bilen så vil ha den så mest "allround" så mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Weitec med 40-50mm senk? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg