Isuzu Dmax Ford Mondeo Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 HJELP. Jeg må bytte hele diselpartikkelfilteret på min Nissan 2008 som har gått snart 300000. Dette koster over 14000. Jeg har prøvd å få tak i brukt via finn.no, finndel.no og andre nettsider. Jeg har prøvd forskjellige bilverksted og forhandlere, alle skal ha over 14000. Noen ide om hva jeg kan gjøre? Bilen har vært hos merkeverksted flere ganger og skrapa/rensa 5-6 ganger nå. Feilen kommer bare tilbake! Filteret klarer ikke å brenne seg rent og motoren går på "nødprogram" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isuzu Dmax Ford Mondeo Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Bilen er en Nissan X-Trail 2008 2.0l 150hk 4x4 m automat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Alternativet ditt er å lete på ebay etc. Disse er dessverre dyre og det er ikke vanlig at disse blir solgt brukt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isuzu Dmax Ford Mondeo Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Jeg fant jeg fant. Kostet en grotesk sum, 7700, men da fulgte det med katalysator. Sikkert like greit å bytte da den jeg har har rulla snart 300000km. Skal bli fint å få fjernet alle gule lamper på instrumentpanel samt få tilbake fartsholderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg