EsHernes Skrevet Oktober 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Trenger sårt hjelp fra noen som er kjent me w124- serien.. Har en E320 som jeg har bytta bremserør og slanger på bak. Hadde stag på pedalen for å ta vekk trykket når jeg hadde løsnet dem.. Så bytta jeg det jeg skulle, lufta bremsene og skulle sette biel i gir men den nekter.. Får den ikke utav park da for å si det slik. Bremsepedalen vil ikke heelt ut.. Men er ikke luft i systemet da jeg har luftet det 1000ganger... Mistenker hovedbremsesylinderen men vet ikke hva annet jeg kan prøve først, så derfor spør jeg etter deres hjelp. Noen som har vært borti noe lignende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Rettelse.. Trur ikke bremsene har noe me den å gjøre.. Kjørte bilen den fra bukkene uten bremser bak, men husker ikke om jeg heiv den i park når den hadde litt fart eller ikke.. Kassem har rett å slett låst seg slik at jeg ikke får den ut av park.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Oktober 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Vet ikke hva du har gjort men du får den ikke i gir uten at du holder foten på bremsepedalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Sensor på bremsepedalen som sier til girkassen att bremsen er inne? Girkassa må vell få beskjed att bremsen er trøtt inn? Eg vett ikke koss det er laget til eg da, virket bare logisk. Lykke til og skriv hvis du finner utav det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2014 fant endelig utav det lille problemet som det var.. På en eller annen måte så var det et stag ved bremsepedalen som hadde kommet utav sitt spor,, det er den delen som wire-en til girkassen henger på, altså den som løsner opp låsen til parken.. Etter at jeg fikk dette på plass så var problemet løst, og bilen gikk i gir som den skulle. Men leste også på nettet at defekt bremselysbryter kan gjøre akkurat det samme.. Rsele reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg