simlan Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Hei! Noen som har greie på om det er mulig og få en litt mer spennende dumpventil lyd på en passat 3bg 1,9tdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Hvis du har lyst på slik lyd, selg bilen og kjøp en med bensin motor og turbo. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlan Skrevet September 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Ikke for alle og bare kjøpe en ny bil. Vil gjerne ha realistiske svar, når jeg har hørt mange dieselbiler med denne lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Du har ikke hørt mange som har denne lyden, kanskje noen få!Det er ikke gasspjeld på diesel, dermed er det ikke noe sted å hente vakuum fra. Du må ha vakuum for å åpne ventilen.Det finnes noe jalla greier med en bryter som du kobler til gasspedal for å åpne ventil med elektrisk puls.Jeg har hørt dette et par ganger og jeg ler like rått hver gang for det er rett og slett patetisk. Det du kan gjøre er å sette på et åpent filter, det vil gi deg litt med turbosug lyd, men ikke dumpventil lyden.Kjøres det høyt turbotrykk kan det hende trykket slår tilbake og da vil du få en lyd som kan minne om dumpventil lyden, men en passat 1,9tdi kjører ikke med så høyt trykk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlan Skrevet September 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Hørt endel. Forsvart vil jeg ikke ha en enorm lyd, som du sier høres det rimelig rart ut, men det kunne vært interessant og få en liten lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Det er din bil, så du gjør som du vil :) https://www.youtube.com/watch?v=V8t0U52pq7g Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Kan gå etter denne da :P Nesten litt kul lyd, for å være TDI ...aaaaaaaaah' tata tat ta taa ta http://www.youtube.com/watch?v=-UDqKIcKpII Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg