Marhaug Skrevet September 4, 2014 Rapporter Share Skrevet September 4, 2014 Jeg har en 2011 golf 1,6 tdi comfortline der ac anlegget har sluttet å virke. Var innom vw verksted, og de fortalte at det var en skrue i ac pumpen som hadde gjenget seg ut. Skruen står i senter av reimhjulet. Og da måtte hele pumpen byttes. Dette skulle de ha 17000 kr for å gjøre. Noen som har erfaring med lignende tilfelle?.Jeg har mest lyst til å skru inn skruen igjen for å se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 4, 2014 Rapporter Share Skrevet September 4, 2014 Dette er en reklamasjons sak. Si at dette skal du reklamere på.Har du garanti skal dette tas uten at du trenger å si noe.Er bilen norsk og reg. etter 01.01.2011 har du 5år/100'000km garanti. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marhaug Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Dette er en import bil, så da har jeg vel ingen garanti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Da blir det verre, der var også fortjenesten ved å kjøpe import borte :) Jeg har mistet tiltro til bilverksteder etter mange eksempler på flåing. Har vanskelig for å se at ditt problem har havarert pumpa, så jeg ville prøvd å fiksa den før et evt. bytte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Du bør sjekke garantibestemmelsene i det landet bilen ble solgt ny,for det er det du må forholde deg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg