ktone Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Heisann folkens. Sitter i et lite dilemma nå. Holder på med et budsjett for bilen nå i 2004. Er det noe som har peiling på hva en hell lakkering av en Golf 3 koster? Fargen jeg har nå er sølv metalic, og fargen jeg skal ha er sølv metalic. All sliping gjør jeg selv. Kommer mest sannsynlig til å bytte høyre ytre hjulbue/skjerm før lakkingen, og allt lister inkludert noen hjulbredder skal også lakkes i bilens farge. Hvor mye kan jeg vente meg å måtte betale for no sånt? Her er et bilde av golfen min: Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hvis du kjenner noen hadde jeg tippa ca 5000 - 6000 for utvendig lakkering... Altså ikke nede i motorrom og slike ting.. Hvis ikke du kjenner noen, dyrere... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by AJ82 Hvis du kjenner noen hadde jeg tippa ca 5000 - 6000 for utvendig lakkering... Altså ikke nede i motorrom og slike ting.. Hvis ikke du kjenner noen, dyrere... Ok... Skal kun lakkeres utvendig. Noen som vet om noen dyktige i Oslo området? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 jeg som kjenner lakkereren min, sammarbeider mye i jobbsammenheng, ville fått en hellakkering av bilen og motor rom for ca 12-15k viss mannen i gata skulle gjordt dette ville regninga komt på 20K men som sagt, man betaler for kvalitet!! jeg ville ikke satset på og levert inn bilen for å lakkert den for 5 lapper. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg