Blueboy Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 fikk lakkert et par motiver når jeg var på treff i tyskland:) har akkuratt fått dem igjen fra lakkerer,delene har fått seg et lag med klarlakk. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Nydeligt :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Så du tok ikke sprayboksen selv altså ;) Tenkte jeg skulle gjøre det, men kanskje litt lurere å levere det bort så det ikke blir ødelagt. Var jo slitsomt i og for seg å få han tyskeren til å skjønne hva som var opp og ned...hehe :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 hehe,nei leverte det inn...fikk det gratis alikevel så det var ikke så mye å lure på:) er ikke lett å kommunisere med tyskere som ikke kan engelsk;) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Hvem kan jeg sende mitt motordeksel til for å få gjort noe sånt med? Å sende til noen VAG-heads tørr jeg ikke ;) Noen tips? Hadde vært utroli kult å fått noe, men jeg vet enda ikke hva.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Superb ! blir hel gromt med de lakkerte delene der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Og angående pokal siger i Schaffenland...?? ;) Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg