Blueboy Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 har nå skjedd litt i garasjen min og i det siste:) nye in.pro klarglass lamper montert: lagt luftfilter til en mer fornuftig plass kanskje!?: tanklokk gecleant og spylevesketank skal lakkeres: dette skal også på: skjer mye med bilen fortida, skal til lakkering snart også!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 GemboLekkert!!! Og det røret til filteret var jo helt konge ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by G_Yog GemboLekkert!!! Og det røret til filteret var jo helt konge ;) hehe,Røret passer bra det! takk til G_Yog for sveising!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Dette ser fett ut!!!!!!! Men et litet spm; så den er LH reg...hvor mange eiere har det vært på den? LH= Tønsberg(jeg=Larvik) Ble RS2 fangeren montert mens den bodde i Tønsberg? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Nice! Godt å se at det er flere som tar bort fingerhølet på tankluka ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 keep up the g00d work vidar :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Stå på! dette blir bra :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Blueboy nye in.pro klarglass lamper montert: Fete lamper, men likte ikke så godt de oransje pærene. Ødelagte litt av helhetsintrykket. Ellers er bilen din vanvittig pen. Blir spennende å se den når den er ferdig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 pærene blir byttet i andre så snart jeg får nye, har parklys funksjon på de blinklysa så det blir nok ikke så kult med orange pærer! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ser veldig bra ut dette!!:) Skal montere mine blinkers til uka, noen hinder under montering? Må få byttet pærene jeg og. Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by 18tom Ser veldig bra ut dette!!:) Skal montere mine blinkers til uka, noen hinder under montering? Må få byttet pærene jeg og. er bare å smelle på og bytte pærer!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 har fått montert baklykter fra 6NF også, engelsk høyre lykt kommer også! bakfangeren skal modifiseres endel og bakluka cleanes! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Blir vel noe sånt som dette da... ;) Ser du har samme løsning som meg når det gjelder bakvisker-erstatningen..hehe Bestilte meg erstatter i dag faktisk fra Cult-Society. Bestilte 2 stk så jeg har 1 i reserve:) Btw gromfelger:cool: Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ser du har samme løsning som meg når det gjelder bakvisker-erstatningen..hehe Bestilte meg erstatter i dag faktisk fra Cult-Society. Bestilte 2 stk så jeg har 1 i reserve:) hehe, ingen pen løsning! venter på min bakvisker erstatning fra cult society...ble noe tull med betaling så det tar sin tid! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Eeeek...sitter og betaler akkurat nå. Hva slags tull? Venter med å betale til jeg får svar...:rolleyes: Du betalte i banken eller nettbank? ...regner med det er slik at avsender kun betaler bankomkostninger i Norge? Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg