Cloudless Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Har en toyota corolla 1991 modell som jeg har tenkt å legge litt mer anlegg i, lurer på hvordan trekker jeg kabler i en slik? Aldri gjort det før:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 13, 2014 Rapporter Share Skrevet August 13, 2014 Velkommen til Bilforumet :D Husk beskrivende trådtittel, ref. forumreglene ;) Hvilke kable tenker du på? Kabler fra dashbord og bak legger du under terskellistene på hver side, strøm på den ene siden, signal på den andre siden. Pluss fra batteri og inn trekker du gjennom et hull i torpedoveggen, hvor kan jeg ikke svare på da ikke har skrudd på Corolla. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW passat 2005mod Skrevet August 27, 2014 Rapporter Share Skrevet August 27, 2014 Du trekker 1 ledning fra + på bateriet og trekker den gjennom torpedoveggen og helt bak, 2 ledning fra cd spilleren en rca kabel og en remote kabel og trekker den på andre siden av der du trakk + og trekker den helt bak. Også en - som du finner en god gjoringspunkt bak i bilen til. Mange som tar det ved beltespennen også er det bare putte det i forsterkeren på riktig plass.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg