***shaddiw*** Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Her: Håper bilde funker! Mod: Felger, Senket, Sota, Småe Neon, Gangster cap! Tilbake meldinger er gådt å få! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 P.I.M.P golf, kjempekul og jeg syns modden din var orginal, kjempefett:cool: Stå på Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Takk skall du ha Nikdev. Her er en mer "Cleaner" mod: Feedback please!! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Et tips..når du senker bilen så må du farge den delen mellom dekket og karroseriet..det ser rart ut uten..men ellers to veldig bra modder Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Takk ja....Skall huske på den du!!! ;) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
undead Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Den var en drit fet mod... hvrodan får du til at du kan "se inn i bilen" (litt noob hehe) :D Siter volvo volvo ohuohu...(traktor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 kan nokon legge ut orginalen? har litt lyst å prøve meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 undead: på orgina bildet så ser man interiøret i bilen og da når han legger over den gule fargen lager han den transperent ;) med opacity eller hva det heter .. hehe .. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
undead Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Tusen takk.. :D men kan du legge ut orginalen... vil gjerne prøve litt... for atte.. det blir jevlig dumt og modde en modda bil... :D Siter volvo volvo ohuohu...(traktor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 jeg likte VELDIG godt den cleane versjonen staa paa nice modd ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Jeg må si at tilbake meldingene var overaskende!! ;) Men men..dere skall få se mere..etter vert!! :) Originalen vil bli lagt ut morgen! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Prøvde meg eg og. Fant ikkje nokon orginal så tok utgangspunkt i CaPs_On sin. Han får få noe av æren, men mesteparten er endret på. Kom gjerne med kommentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 golf M coupe eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Litt gummi på felgene hadde ikke skada :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 dekkdim: Framme: 225/5ZR19 Bak: 255/4ZR19 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg