WaxFraq Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Hei! Har som emnefeltet sier en A6 der hvor tankmåleren fusker. Skjedde etter service...(!) Kjører 500 kn, tankmåler viser mellom nesten full tank, og full tank, veksler litt da serru... Likedan er det med den som regner ut hvor mange kilometer jeg har igen på tanken.... Noen som har erfaring/løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WaxFraq Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Mangler også den pipingen når jeg kjører uten seler...strange... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Sjekk feilkoder Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 4, 2014 Rapporter Share Skrevet August 4, 2014 Jeg ville kjørt tilbake til det som utførte servicen og klaget - i stedet for å fikle selv ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WaxFraq Skrevet August 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2014 Har time i morgen, regner med det er en easy fix.. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 11, 2014 Rapporter Share Skrevet August 11, 2014 Er som regel ødelagt sender i tanken. Eventuelt dårlig kontakt på ledningene. Dette skal visstnok være utbedret fra og med 2009, men har fått litt trøbbel med min også i sommer. På de første a6 c6 så var det også en softwareoppdatering på noen. Da hadde man tankmåleproblemer i tilegg til at den elektroniske parkeringsbremsen kranglet. Her er en kjekk side der man kan se på TSB for A6 http://uberlame.com/a6_tsb/ Her er også en kjekk sak der man kan finne deler og nr... http://ifinterface.com/page/page3.php Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyha Skrevet Oktober 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Fant du ut feilen ?:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 2, 2014 Rapporter Share Skrevet November 2, 2014 For min del så har jeg ikke gjort noe spesielt med problemet enda. Jeg hadde en pussig opplevelse med tankmåleren. Jeg har alltid fylt på statoil i området her. Og det er da jeg har opplevd problemer. Har prøvd å fylt på Shell i ettertid, og ikke hatt 1 problem med måleren. Mulig det er midlertidig, men kommer til å fortsette å fylle på shell til det er ok. Å bytte målere er forholdsvis greit. Sitter 2 stk, en på hver side. Må ut med baksetet bare. Så er det 2 metalllokk som sitter med 3 stjerneskruer. Under der finner du mutterne til tankmålerene. På ene siden er det integrert pumpe osv.. Vet ikke prisen på delene, men koster sikkert noen kroner. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg