CZT Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Skal ha meg en sommerbil til våren.. valget faller da på en VW Boble roadster eller cab. Har sett disse går for rundt 20.000,- og oppover.. Vet noen om noen som skal kvitte seg med en til våren? Motor driter jeg i da jeg skaffer meg en skikkelig bil.. i tillegg :op Gli bortover streeten en varm juni kveld i en bånnsenka roadster med 17" og effektanlegg.. :D *drømmer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 ... kan til nøds vurdere en vanlig boble også (før 1971).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 hei jeg har en drifte villig 1835ccm roadster 1970 mod.... muligens til salgs...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 hmm.. fortell litt om den. Pris?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 Puma forstilling, eu godkjent i mai, bredda orginal felger, 2 skinn cobra stoler, 1835ccm, 2 doble 40 weber, max senket, drifter voldsomt med bare litt gasspådrag, ca 100hk. pris over 30000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 pepa : Kunne det vært interesant å selge motoren separat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Oktober 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2002 nei må jo ha motor i den.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg