Mrfredrikas Skrevet Juli 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hei jeg har et ganske irriterende problem på min Audi a4 b5 Turbo quattro 96 mod. På førersiden vil ikke vinduet gå ned kun opp, dette skjedde helt plutselig. Når jeg trykker ned på knappen hører jeg ingenting, men når jeg trykker oppover så hører jeg et klikk. Jeg tok av interiøret på døren og sjekket om vaieren hadde falt av, men det hadde den ikke.. Kan det være selve motoren som er ødelagt? jeg syntes det er litt rart i og med at vinduet går oppover liksom... Takk for alle svar :) - Fredrik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2014 Sjekket du styre klipset som sitter på vinduet? Jeg hadde noe av det samme problemet på min A6. Men der gikk vinduet kun ned. Feilen var at ene "veggen" på klipset var borte/knekt av. Satte på nytt klips og alt virker perfekt Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrfredrikas Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2014 Men kan dette skje når vinduet kun går oppåver men ikke ned ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg