jorock Skrevet Juli 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2014 Fikk fyllt opp ac-anlegget i dag. Men når jeg slår det på så begynner det å blåse som det skal men sakte forsvinner luftgjennomstrømmingen. Til slutt så kommer det ikke noe luft. uansett hvordan jeg justerer klimaet. Untatt hvis jeg slår den i econ(slår av ac) då kommer det luft igjen og når jeg slår av econ( slår på ac) så skjer det samme igjen. Luftgjenomstrømmen forsvinner sakte. Det ¨å være et spjell som går.?? Verkstedene har fullt opp og det er 30 varmegrader og i mporgen drar vi på ferie!! Noen som har et tips om et spjellmotor etc jeg kan ta ut kontakten på eller noe lignende????? Ps. jeg hører på luftboksen bak hanskerommet at lufta blir stoppet av et spjell etc....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Behrns Skrevet Juli 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2014 Har samme problem på min bil. Det er ikke noe uvanlig problem på Passat. Det er skitne luftfilter som blir helt tette når du slår på AC`n, for da blir de fuktige. Skift filtrene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg