larriken Skrevet Juli 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2014 Hei. Har en gammel nascar jeg vurderer å selge. Har egentlig ikke noe særlig info om denne bilen, siden jeg for et år siden selv kjøpte den uten å få vite noe om den. Motoren er en chevrolet smallblock med ca 650-700 hk. Går på nesten 9000 omdr. Alt fungerer som det skal, utenom at clutchpumpen ikke fungerer. Er ikke noe særlig pen bil, men går VELDIG godt. Har ingen anelse hva jeg kan ta igjen for denne bilen, så kom gjerne med innspill og gjerne bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518 Skrevet Juli 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 20000,- ? Har du noe papirer på den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Needful art Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Ein orginal chevy small block har opp til 450 hk, Du burde ha papirer på den for og kunne si den er på 650-700hk. Evt finne ut ka så e gjort med motoren for at den skal ute 650-700hk Siter Ser du etter private Email eller nettside? Du kan finne alt hos www.NeedFulHost.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Det er vel neppe en original small block hvis det er en nascar-bil. Da hadde den ihvertfall ikke gått til 9000o/min. Er nok trimma så det holder :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg