ole.mann09 Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 hei, har fått jobb av min bror no å pusse ned front og bak fanger på bilen hans og det trenger å sparkles noen plasser og lurer på hva sparkel dere har å anbefale, tenker på noe fin sparkel som er lett og jobbe med. Har alltid brukt biltema sin (på en gammel bil eg hadde engang), men er jo litt pris forskjell på en bil til 10.000 og en bil til 150.000, har aldri hatt noe problem med biltema sin sparkel, men på en 2007 modell så tror eg vil gå for litt bedre kvalitet. takker for svar på forhånd =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loketor Skrevet Juli 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2014 Jeg har brukt en del Hagmanns produkter og har vært fornøyd med det. Kjøper det på bilxtra.Prisen er ikke ille og kvaliteten virker bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg