cyclone101 Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Heisann folkens. Jeg lurer på om noen har erfaring med disse 1.9 TDI motorene i A6? Jeg har kommet over en 1999 modell (sedan) som er gått ca 280 000 som han vil ha 28 000.- for. Og jeg finner lite eller ingen tester eller info om denne modellen på nett. Og håper dere kansje kan hjelpe meg med litt info om hva en bør sjekke og om det kan være ett greit kjøp. Takker for all info. Mvh Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Jeg har en 1.9TDI, 110hk AFN motor. Solide motorer. Min har rullet 350 tusen nå. Siste 2årene som jeg har hatt bilen har jeg kun byttet filtere, vakuumslanger og små ting. Ingen store, og dyre ting i motoren. Går bra for å være 110hk. Lavt forbruk. Har målt min ned til 0.38 på mila (10mil kjøring) Svakhetene på A6 er rust i skjermer, automatkassa bør du holde deg unna. Og forstillinga. Den type multilink forstilling er svake på alle VAG på den tiden Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyclone101 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Takk for raskt svar TKarlsen. Nå er det automat kasse på denne men ingen rust. Men er det slik at automatkassa er helt ubrukelig ,eller er det slik at den ryker ofte og må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Om du søker raskt på automatkassene på passat 3b, 3bg, A4 og A6 her inne på forumet så får du vite hvordan de er :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyclone101 Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2014 Ja gjorde det, og var vel ikke akkurat hyggelig lesning..hehe. Så takker så mye for svar og tror jeg står over den handlen.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg